Anulowanie lotu

Zawsze może zdarzyć się coś, co sprawi, że konieczna będzie rezygnacja z lotu. Mamy nadzieję, że zdołamy ułatwić Ci cały proces wyjaśniając, co w takiej sytuacji możesz zrobić.

COVID-19

Nasze usługi mogły ulec zmianom w związku z zapobieganiem rozprzestrzenianiu się COVID-19.

Jak anulować lot?

Masz rezerwację na lot liniami KLM, Air France lub Delta Air Lines? Możesz anulować swoją podróż (lub jej część) i opcje dodatkowe poprzez złożenie wniosku o zwrot kosztów. Kwota zwrotu zależy od trasy Twojej podróży, klasy przelotu i typu biletu.

Rezerwacje dla wielu osób

Podróżujesz ze znajomymi lub rodziną i chcesz anulować lot dla jednej osoby z Twojej grupy? Możesz zrobić to w zakładce Moja Podróż. Jeśli grupa, w której podróżujesz składa się z co najmniej dziesięciu osób, skontaktuj się z nami, by uzyskać pomoc. Chętnie pomożemy!

Bilet nagrodowy Flying Blue

Jeżeli masz rezerwację na bilet nagrodowy, w celu anulowania lotu skontaktuj się z Centrum Obsługi Flying Blue.

Rezerwacje za pośrednictwem biura podróży

W przypadku dokonania rezerwacji za pośrednictwem biura podróży, prosimy o bezpośredni kontakt z biurem w celu anulowania podróży.

Twój lot został anulowany

Przykro nam, że Twój lot został anulowany. Jeśli jeszcze nie zarezerwowaliśmy dla Ciebie innego lotu, pamiętaj, że możesz zrobić to samodzielnie.

Dowiedz się więcej na temat zmiany lotu

Potrzebujesz pomocy?

Chętnie Ci możemy – skontaktuj się z nami za pośrednictwem mediów społecznościowych lub zadzwoń do nas.