Warunki specjalne

Dokonanie rezerwacji lotu KLM oznacza, że akceptujesz nasze Ogólne warunki przewozu pasażerów i bagażu. Upewnij się, że znasz również warunki dodatkowe.

Warunki specjalne stanowią część Ogólnych warunków przewozu. Warunki specjalne zawierają odpowiednie zasady obowiązujące w konkretnym kraju lub regionie, wynikające z lokalnego prawa. Warunki specjalne mogą zatem odbiegać od Ogólnych warunków przewozu. Należy zawsze zapoznać się zarówno z Ogólnymi warunkami przewozu, jak i z właściwymi Warunkami specjalnymi obowiązującymi w kraju lub regionie, do którego zarezerwowano lot.

Zapoznaj się z pełną treścią Ogólnych warunków przewozu

Rezerwacja online

W ramach jednej rezerwacji możesz zarezerwować loty dla maksymalnie 9 pasażerów (dorosłych i dzieci). Każda osoba dorosła może przewozić niemowlę na swoich kolanach.

Rezerwacja jest potwierdzona po otrzymaniu numeru rezerwacji. Na podany adres e-mail zostanie również wysłana wiadomość z potwierdzeniem zawierającym wszystkie szczegóły dotyczące rezerwacji.

Należy pamiętać, że zgodnie z przepisami rozporządzenia UE prawo klienta do odstąpienia od umowy nie ma zastosowania do biletów lotniczych.

Taryfy

Podane taryfy zawierają wszystkie podatki, z wyjątkiem tych, które są pobierane lokalnie na lotnisku. Taryfy są objęte gwarancją tylko w przypadku posiadania numeru rezerwacji.

Płatność online

Aby dokonać płatności online, potrzebna jest karta kredytowa lub debetowa. Płatność zostanie natychmiast pobrana z karty przez KLM. W niektórych krajach można korzystać z innych form płatności, takich jak przelew bankowy, Apple Pay lub lokalne formy płatności.

Płatności są w pełni zabezpieczone szyfrowaniem zgodnym z najwyższymi standardami branżowymi.

Pamiętaj, że w przypadku płatności w walucie innej niż ta wyświetlana na naszej stronie, marża kursowa nie podlega zwrotowi, jeśli wystąpisz o dobrowolny zwrot kosztów. Opłaty te zostaną jednak zwrócone w przypadku zwrotu kosztów z przyczyn niezależnych od Ciebie (tj. pozostających poza Twoją kontrolą).