Dlaczego warto rezerwować bezpośrednio na stronie KLM?
Brak ukrytych kosztów
Rezerwuj bez obaw. Nasze stawki nie kryją żadnych przykrych niespodzianek.
Obsługa klienta 24/7
Możesz liczyć na bezpośrednie osobiste wsparcie zawsze, gdy go potrzebujesz – w dzień i w nocy.
Podróż bez przeszkód
Korzystaj z płynnej podróży dzięki aktualizacjom na bieżąco i automatycznej zmianie rezerwacji.
Brak ukrytych kosztów
Przejrzyste ceny
Jasno podajemy koszty. Rezerwując bezpośrednio w KLM, płacisz cenę, którą widzisz.
Bez przykrych niespodzianek
Rezerwując na zaufanej stronie KLM, unikasz ukrytych opłat, które często doliczane są w innych miejscach.
Rezerwuj bez obaw
Wybieraj bez obaw, wiedząc, że Twoja podróż zaczyna się od przejrzystości i jasnej komunikacji.
Obsługa klienta 24/7
Zawsze dla Ciebie
Gdziekolwiek i kiedykolwiek nas potrzebujesz, służymy pomocą przez całą dobę.
Obsługa wielu języków
Mówimy wieloma językami, aby umożliwić jasną komunikację i potrzebne wsparcie.
Kontaktuj się z nami w dogodny sposób
Możesz korzystać z kanału, który najbardziej Ci odpowiada. Służymy pomocą.
Podróż bez przeszkód
Automatyczna zmiana rezerwacji
Odwołany lot? Dołożymy wszelkich starań, aby automatycznie zmienić rezerwację na kolejny dostępny lot.
Zawsze na bieżąco
Otrzymuj aktualne informacje o swojej podróży, aby być na bieżąco na każdym etapie.
Podróże bez zmartwień
My zajmujemy się nieoczekiwanymi sytuacjami, a Ty korzystasz z podróży bez zmartwień.
Dlaczego warto wybrać KLM
Dogodne rozkłady lotów
Wykorzystaj w pełni swoją podróż dzięki dogodnym godzinom odlotów i przylotów. Leć o przyzwoitej porze: nasze loty dostosowują się do Twojego harmonogramu, a nie na odwrót.
Najlepsza linia lotnicza dla pasażerów
W 2025 roku po raz kolejny zdobyliśmy nagrodę APEX World Class Award jako najlepsza linia lotnicza dla pasażerów! To najwyższe wyróżnienie w globalnym konkursie APEX dla linii lotniczych. I dowód naszego zaangażowania na rzecz bezpieczeństwa, dobrostanu i zrównoważonego rozwoju.
Zakłócony lot? Zajmiemy się tym
O wszelkich zmianach lub odwołaniach lotów poinformujemy Cię natychmiast telefonicznie lub e-mailem. Następnie zajmiemy się zmianą rezerwacji na najbliższy dostępny lot. Gdy tylko znajdziemy miejsce, skontaktujemy się z Tobą w sprawie nowego terminu lotu.
Wolisz inny lot lub masz pytania? Służymy pomocą.
Jeśli nowy lot odbywa się innego dnia, nie zostawimy Cię bez opieki. Od kawy po nocleg w hotelu – Twój komfort jest dla nas ważny.
Opieka i wygoda na pokładzie samolotu
Naszym celem jest zapewnienie doskonałej obsługi. W razie jakichkolwiek uwag prosimy o poinformowanie personelu pokładowego. Dołoży on wszelkich starań, aby Twój lot był tak wygodny, jak to tylko możliwe.
Jeszcze więcej z Flying Blue
Uczestnicząc we Flying Blue, zbierasz Mile, które dają dodatkowe korzyści w podróży. Mile można też przeznaczyć na szczytne cele, takie jak darowizny na cele charytatywne lub zakup dodatkowego SAF (alternatywnego paliwa lotniczego). Wielu uczestników Flying Blue już teraz korzysta z tych opcji.
Cenimy Twoją opinię
Współpracujemy z niezależnymi agencjami badawczymi, aby gromadzić opinie klientów i na ich podstawie ulepszać nasze usługi. Twoich danych osobowych nigdy nie wykorzystujemy do celów komercyjnych ani wysyłania ofert, chyba że wyraźnie się na to zgodzisz.
Po zakończeniu lotu lub kontakcie z naszym Centrum kontaktu z klientem możemy zaprosić Cię do udziału w jednej z naszych ankiet:
- Badania satysfakcji i zgodności usług (prowadzone przez Kantar i Qualtrics);
- Oceny Centrum kontaktu (prowadzone przez BVA i MediaTech).
Uczestniczymy również w szerszych badaniach prowadzonych przez podmioty zewnętrzne, takie jak IATA i Schiphol. Ponadto przeprowadzamy badania doraźne we współpracy z agencjami, takimi jak Beautiful Lives, CSpace, Miles Research i inne.
Najczęściej zadawane pytania
KLM oferuje sprawne podróże, kompleksowe usługi, elastyczność oraz wsparcie przed, w trakcie i po podróży.
KLM udostępnia łatwą rezerwację, odprawę online, cyfrowe karty pokładowe oraz informacje w czasie rzeczywistym w aplikacji KLM.
KLM oferuje stałe wsparcie poprzez aplikację, punkty obsługi i powiadomienia w czasie rzeczywistym.