Ankiety dotyczące satysfakcji i zgodności

KLM nieustannie pracuje nad poprawą jakości swoich usług. Przeprowadzamy ankiety w celu pomiaru satysfakcji klientów, a także jakości naszych produktów i usług.

Główne ankiety

Przeprowadzamy 3 główne ankiety skierowane do próby klientów, którzy w ostatnim czasie podróżowali z KLM:

  • Ankiety satysfakcji NeXT, wysyłane e-mailem do dużej grupy naszych klientów
  • Ankieta zgodności usług „Obserwator jakości” skierowana do klientów Flying Blue Elite i Flying Blue Elite Plus ma na celu pomiar i poprawę zgodności naszych usług na każdym etapie podróży klienta
  • Ankiety Flying Blue mierzące satysfakcję z naszego programu lojalnościowego

Wszystkie ankiety prowadzone są przez agencje badawcze Kantar i Qualtrics. Oficjalne adresy e-mail Qualtrics to noreply@qemailserver.com oraz no-reply@qualtrics-survey.com. Ponadto można używać adresów e-mail kończących się na @klm.com.

Prowadzimy również inne badania

  • Badania dotyczące tworzenia i projektowania naszych produktów i usług
  • Badania dotyczące jakości interakcji ze wszystkimi naszymi usługami
  • Badania satysfakcji z poszczególnych elementów podróży (produkt Air-Rail, loty partnerskimi liniami lotniczymi)

Uczestniczymy w badaniach prowadzonych przez podmioty zewnętrzne, takie jak IATA lub Lotnisko Schiphol w Amsterdamie. Ponadto prowadzimy wiele badań ad hoc z agencjami takimi jak Beautiful Lives, CSpace, Miles Research, Insites Consulting/Human8 i Added Value.

Współpracujemy z instytutami badawczymi, które podlegają Międzynarodowemu Kodeksowi Postępowania w zakresie Badań Rynku, którego zasady ustala Esomar, międzynarodowe stowarzyszenie badań marketingowych. Przestrzegamy obowiązujących przepisów dotyczących ochrony danych. Nie będziemy ponownie wykorzystywać Twoich danych osobowych i odpowiedzi do celów komercyjnych bez Twojej zgody.