Korekta literówki w imieniu lub nazwisku

Ups! Literówki zdarzają się najlepszym. Nie musisz się jednak martwić: jeśli to tylko literówka, pomożemy Ci.

Jak poprawić błąd w imieniu lub nazwisku?

Widzisz literówkę w imieniu lub nazwisku? Jeśli rezerwacji lotu liniami KLM, Air France lub Delta Air Lines dokonano za pośrednictwem KLM, skontaktuj się z nami, aby dokonać korekty bez dodatkowych kosztów.

Jeśli którykolwiek z lotów jest obsługiwany przez inną partnerską linię lotniczą, skontaktuj się z nami co najmniej 72 godziny przed wylotem. Dołożymy wszelkich starań, aby Ci pomóc.

Nie musisz prosić o korektę imienia lub nazwiska, jeśli:

  • masz kilka imion, a w rezerwacji widnieje tylko pierwsze z nich – rezerwacja tylko z 1 imieniem jest prawidłowa;
  • użyto nazwiska panieńskiego, o ile jest to to samo nazwisko, które pojawia się po kodzie obywatelstwa w strefie odczytu maszynowego (MRZ) na dole strony paszportu z danymi osobowymi – to nazwisko używane jest przy zautomatyzowanych kontrolach, takich jak skanowanie paszportów;
  • nazwisko wyświetla się bez spacji – to nie literówka, zrobił to nasz system.

Oczywiście nie możesz zastąpić swojego nazwiska innym – bilet elektroniczny pozostaje na Twoje nazwisko.

Bilet nagrodowy Flying Blue

Jeżeli masz rezerwację na bilet nagrodowy, skontaktuj się z Centrum Obsługi Flying Blue.

Rezerwacje za pośrednictwem biura podróży

W przypadku lotów zarezerwowanych za pośrednictwem biura podróży, skontaktuj się z danym biurem w celu wprowadzenia poprawek w Twoim imieniu i nazwisku. Radzimy, by zrobić to z wyprzedzeniem, ponieważ przetworzenie wniosku może zająć trochę czasu.

Najczęściej zadawane pytania

Tak, oczywiście. Jeśli dokonałeś(-aś) rezerwacji za pośrednictwem KLM i podróżujesz liniami KLM, Air France lub Delta Air Lines, skontaktuj się z nami. Bezpłatnie poprawimy Twoje imię i nazwisko.

Czy lecisz również inną partnerską linią lotniczą? Wyślij do nas wniosek co najmniej 72 godziny przed odlotem.

Jeśli jest to tylko literówka, poprawimy ją bezpłatnie za pośrednictwem naszego zespołu obsługi klienta, o ile bilet pozostaje na to samo nazwisko.

Jeśli konieczne jest wystawienie nowego biletu na lotnisku, opłata wynosi 15 EUR. Opłata za wymianę biletów zarezerwowanych przez biuro podróży wynosi 30 EUR.

Jeśli jesteś już na lotnisku i masz kartę pokładową, znajdź najbliższy automat samoobsługowy lub punkt obsługi i poproś jednego z naszych przedstawicieli o pomoc. Jeśli dostrzeżesz błąd po odprawie online, skontaktuj się z nami jak najszybciej.

Nie. Imię i nazwisko na karcie pokładowej musi być zgodne z tym w paszporcie lub dowodzie osobistym.

Jeśli zauważysz literówkę, skontaktuj się z nami, a my wprowadzimy poprawki.