Ubezpieczenie w podróżney

Nawet podczas skrupulatnie zaplanowanej podróży, czasem coś może pójść nie tak. Zadbaj o odpowiednie ubezpieczenie! Nasz partner Allianz Travel przygotuje ofertę ubezpieczeniową specjalnie dostosowaną do Twoich planów związanych z podróżą.

Wykup ubezpieczenie

Niezależnie od tego, czy wybierasz się w krótką podróż służbową, czy na wakacje, ubezpieczenie oferowane przez naszego partnera Allianz Travel pozwoli Ci podróżować ze spokojem. Ubezpieczenie podróżne można wykupić podczas rezerwacji biletu lub w zakładce Moja Podróż, jeśli rezerwacja została już dokonana. Należy jednak pamiętać, że jest to możliwe tylko w przypadku biletów zarezerwowanych bezpośrednio u nas.

Rodzaje ubezpieczeń

Tylko od Ciebie zależy, jaki rodzaj ubezpieczenia wybierzesz. Zdecyduj się na ten, który najlepiej odpowiada Twoim potrzebom związanym z podróżą.

Ubezpieczenie w podróży

Uzyskaj kompleksowe ubezpieczenie obejmujące:

  • Odwołanie lub zmianę lotu w przypadku nieprzewidzianych zdarzeń
  • Koszty medyczne poniesione za granicą w związku z chorobą lub wypadkiem
  • Zagubiony, skradziony lub uszkodzony bagaż
  • Kwalifikujące się wydatki w przypadku opóźnienia w podróży objętego ubezpieczeniem

Ubezpieczenie w podróży można wykupić podczas rezerwacji lub w zakładce Moja Podróż do 24 godzin po rezerwacji biletu. Pamiętaj, aby uważnie zapoznać się z dokładnym zakresem ubezpieczenia i warunkami określonymi przez Allianz Travel przed zakupieniem ubezpieczenia w podróży.

Zapoznaj się z warunkami

Przeczytaj informacje o ubezpieczeniu

Ubezpieczenie pomocy w podróży

Ubezpieczenie pomocy w podróży obejmuje:

  • Koszty medyczne poniesione za granicą w związku z chorobą lub wypadkiem
  • Zagubiony, skradziony lub uszkodzony bagaż
  • Kwalifikujące się wydatki w przypadku opóźnienia w podróży objętego ubezpieczeniem

Ubezpieczenie pomocy w podróży można wykupić podczas rezerwacji lub w zakładce Moja Podróż do momentu odlotu. Pamiętaj, aby uważnie zapoznać się z dokładnym zakresem ubezpieczenia i warunkami określonymi przez Allianz Travel przed zakupieniem ubezpieczenia pomocy w podróży.

Zapoznaj się z warunkami

Przeczytaj informacje o ubezpieczeniu

Ubezpieczenie anulowania biletu lotniczego

Jeśli Twoja podróż zostanie odwołana lub przełożona z powodu objętego ubezpieczeniem, zwrócimy Ci bezzwrotne płatności za podróż, depozyty, opłaty za anulowanie, koszty zmiany rezerwacji transportu (pomniejszone o uzyskane już zwroty).

Ubezpieczenie na wypadek anulowania lotu można wykupić podczas rezerwacji lub za pośrednictwem zakładki moja podróż do 24 godzin od dokonania rezerwacji. Pamiętaj, aby uważnie zapoznać się z dokładnym zakresem ubezpieczenia i warunkami określonymi przez Allianz Travel przed zakupieniem ubezpieczenia anulowania biletu lotniczego.

Zapoznaj się z warunkami

Przeczytaj informacje o ubezpieczeniu

Najczęściej zadawane pytania

Ubezpieczenie podróżne ma na celu ochronę przed skutkami zdarzeń ubezpieczeniowych, które mogą wystąpić podczas podróży. Świadczenia z tytułu rezygnacji i przerwania podróży mogą pokryć poniesione koszty organizacji podróży (do wysokości limitów wskazanych na polisie), jeśli podróż zostanie odwołana lub przerwana z objętego ubezpieczeniem powodu. W zależności od zakupionego wariantu ubezpieczenia podróżnego, ubezpieczenie może również zapewnić niezbędną pomoc w nagłych wypadkach medycznych; zwrócić poniesione koszty spowodowane opóźnieniem podróży objętym ubezpieczeniem, opóźnieniem bagażu lub utratą/uszkodzeniem bagażu; a także pomóc w innych sytuacjach (wymienionych w ogólnych warunkach ubezpieczenia).

Koszty niepodlegające zwrotowi mogą obejmować przedpłacone zaliczki/płatności za podróż związane z usługami zakupionymi za pośrednictwem KLM, które zostałyby utracone w przypadku konieczności anulowania podróży przed jej rozpoczęciem z objętego ubezpieczeniem powodu.

Niniejsza polisa ubezpieczenia podróżnego jest przeznaczona dla osób fizycznych rezerwujących co najmniej jeden bilet lotniczy na stronie internetowej KLM na podróż do dowolnego kraju docelowego oferowanego przez KLM (z wyjątkiem krajów wyłączonych z zakresu ubezpieczenia) i chcących uzyskać ochronę z powodu zdarzeń, które wyłączają możliwość wyjazdu, a które są niezależne od ubezpieczonego i mogą wystąpić przed podróżą lub w jej trakcie.

Ta polisa ubezpieczeniowa nie jest odpowiednia dla Ciebie, jeśli:

  • Uprawiasz sporty ekstremalne lub bierzesz udział w zawodach sportowych podczas podróży
  • Chcesz objąć ubezpieczeniem więcej niz jedną podróż w ciągu roku
  • Twoja podróż już się rozpoczęła
  • Podróż odbywa się do kraju wyłączonego z zakresu ubezpieczenia
  • Posiadasz inną, aktywną polisę ubezpieczeniową obejmującą ten sam zakres ubezpieczenia

Ubezpieczenie podróżne zapewnia ochronę w wielu sytuacjach, które mogą wystąpić przed lub w trakcie podróży. Świadczenia te mogą obejmować:

  • Odwołanie podróży
  • Przerwanie podróży
  • Transport medyczny w nagłych wypadkach
  • Uszkodzony/zagubiony/skradziony/opóźniony bagaż
  • Opóźnienie podróży

Uwaga: Nie wszystkie świadczenia zostały tutaj wymienione, prosimy o zapoznanie się z ogólnymi warunkami ubezpieczenia, gdzie znajduje sie pełna lista świadczeń.

Ubezpieczenie podróżne obejmuje wyłącznie osoby iminnie wskazane w dokumencie polisy. Członkowie rodziny i/lub współuczestnicy podróży nie są automatycznie objęci ubezpieczeniem, należy ich wskazać w momencie zakupu polisy.

Ubezpieczenie podróżne jest oferowane jako dodatkowa opcja przy zakupie biletów lotniczych. Wystarczy dodać je do koszyka w procesie zakupu biletów i opłacić wraz z opłatą za bilety. Po dokonaniu płatności ubezpieczenie zostanie aktywowane.

Jeśli umowa jest zawarta na okres dłuższy niż 6 miesięcy, możesz odstąpić od niej w ciągu 30 dni od dnia jej zawarcia.

Odstąpienie od umowy nie zwalnia Cię z obowiązku opłacenia składki za okres, w którym zapewnialiśmy ochronę ubezpieczeniową.

Jeśli jesteś konsumentem i najpóźniej w dniu zawarcia umowy nie zostałeś poinformowany o prawie do odstąpienia od umowy, termin 30 dni na odstąpienie od umowy liczony jest od dnia, w którym dowiesz się o tym prawie.

Jeśli jesteś konsumentem i zawrzesz umowę przy wykorzystaniu środków porozumiewania się na odległość, termin, w którym możesz odstąpić od umowy, wynosi 30 dni od dnia, w którym zostałeś poinformowany o zawarciu umowy lub od dnia potwierdzenia informacji, o którym mowa w art. 39 ust. 3 ustawy o prawach konsumenta (liczy się termin późniejszy).

Prawo do odstąpienia nie przysługuje, jeśli umowa została całkowicie wykonana na Twoje żądanie przed upływem terminu, o którym mowa w zdaniu poprzednim lub w przypadku, gdy zawarłeś umowę na okres krótszy niż 30 dni. Masz prawo wypowiedzieć umowę w każdym czasie. Wypowiedzenie umowy nie zwalania z obowiązku opłacenia składki za okres, w którym udzielaliśmy ochrony ubezpieczeniowe. Wniosek o anulowanie polisy można złożyć za pośrednictwem

KLM +48 22 512 39 47. Zwrot kosztów zostanie wykonany w przypadku anulowania rezerwacji w określonym terminie podanym w wiadomości e-mail z potwierdzeniem.

Numer polisy ubezpieczeniowej jest podany w otrzymanej wiadomości e-mail z potwierdzeniem zakupu lub w certyfikacie ubezpieczenia załączonym do tej wiadomosci.

Prosimy o zapoznanie się z ogólnymi warunkami ubezpieczenia, które są dostarczane wraz z wiadomością e-mail z potwierdzeniem. Znajdziesz tam wszystkie szczegóły swojej polisy, w tym zakres świadczeń, limity ubezpieczenia, zdarzenia objęte ubezpieczeniem i wyłączenia ochrony.