Zagubione przedmioty

Zostawiłeś jakiś przedmiot osobisty na pokładzie samolotu lub zauważyłeś, że czegoś brakuje w Twoim bagażu? Pomożemy Ci zgłosić zagubienie i odnaleźć zgubioną rzecz.

Bagaż pozostawiony w samolocie

W przypadku rzeczy pozostawionych na pokładzie samolotu możliwości działania zależą od tego, jakie linie lotnicze obsługiwały dany lot oraz od docelowego portu lotniczego.

Lot obsługiwany przez KLM z przylotem w Schiphol

Skontaktuj się z nami w ciągu 3 dni przekazując informację, co zaginęło i podczas którego lotu. Nasz zespół do spraw rzeczy zgubionych i znalezionych (Lost & Found) postara się odnaleźć Twój zagubiony bagaż.

Jeżeli stwierdzisz brak po upływie 3 dni od przylotu, skontaktuj się z obsługą lotniska. Wszystkie odnalezione przedmioty zostaną po tym czasie umieszczone w przechowalni – również przedmioty pozostawione w poczekalniach KLM Crown Lounge.

Skontaktuj się z lotniskiem Amsterdam Schiphol

Lot obsługiwany przez KLM z przylotem na inne lotnisko

Skontaktuj się z pracownikami KLM na danym lotnisku przedstawiając im zaistniałą sytuację. Nasi przedstawiciele chętnie udzielą Ci pomocy.

Lot obsługiwany przez Air France

W przypadku zagubienia bagażu na pokładzie samolotu linii Air France prosimy skontaktować się z tą linią. Air France przechowuje znalezione rzeczy przez okres 3 miesięcy.

Skontaktuj się z Air France

Inne linie lotnicze

Jeśli brakująca rzecz została zgubiona na pokładzie samolotu obsługiwanego przez inną linię lotniczą, zalecamy skontaktowanie się z działem obsługi klienta danej linii.

Brakujący przedmiot w bagażu

Jeżeli stwierdzisz, że w Twoim bagażu czegoś brakuje, koniecznie skontaktuj się z nami w ciągu 7 dni od przylotu. Wspólnie zastanowimy się, co można zrobić.