Odszkodowanie za bagaż

Pomimo tego, że dokładamy wszelkich starań, aby takie sytuacje nigdy nie miały miejsca, czasem dochodzi do zagubienia, opóźnienia lub uszkodzenia bagażu. W takich przypadkach oferujemy szereg możliwości związanych ze zwrotem kosztów lub odszkodowaniem.

Opóźniony bagaż

Po przylocie konieczne było kupienie nowych rzeczy, takich jak przybory toaletowe czy odzież, ponieważ Twój bagaż rejestrowany był opóźniony? Zgłoś nam to w ciągu 21 dni od momentu odbioru bagażu. Koniecznie zachowaj paragon i wyślij nam jego kopię, by móc uzyskać zwrot pieniędzy za zakupione przez Ciebie przedmioty. Dołożymy wszelkich starań, by Ci pomóc.

Zagubiony bagaż

Coś, czego masz nadzieję nigdy nie doświadczyć: zagubienie bagażu. Jeśli nie otrzymałeś swojej walizki z powrotem w ciągu 21 dni od przylotu, skontaktuj się z nami. Wspólnie rozwiążemy ten problem. Miej na uwadze, że jednym z rekomendowanych przez nas działań może być kontakt z ubezpieczycielem. Większość polis ubezpieczeniowych pokrywa straty na podstawie wartości przedmiotu.

Dowiedz się więcej na temat odpowiedzialności KLM

Uszkodzony bagaż

Niestety czasami zdarza się, że podczas transportu bagaż zostaje uszkodzony. Standardowy sposób obchodzenia się z bagażem może pozostawić zadrapania, zabrudzenia, drobne wgniecenia i inne ślady użytkowania. Nie odpowiadamy za tego rodzaju drobne uszkodzenia. Twój bagaż uległ poważniejszemu uszkodzeniu? Jak najszybciej zgłoś ten fakt w punkcie przyjmowania bagażu na lotnisku. Zostanie wygenerowany raport, który ułatwi Ci złożenie wniosku o odszkodowanie. Otrzymasz również informacje o punkcie naprawy, jeśli ma to zastosowanie do Twojej sytuacji.

Czy zauważyłeś(-aś) uszkodzenie już po opuszczeniu lotniska? Prosimy o zgłoszenie uszkodzenia nie później niż 7 dni po przylocie. Poniższy link umożliwia zarówno zgłoszenie uszkodzenia bagażu jak i złożenie wniosku o odszkodowanie.