Dlaczego warto wybrać KLM

Codziennie dokładamy wszelkich starań, aby stać się Twoją ulubioną linią lotniczą. Dowiedz się, dlaczego nasi pasażerowie regularnie latają naszymi liniami.

Zrównoważony rozwój

Latanie nie jest obecnie zrównoważone. Dlatego staramy się zmniejszyć nasz wpływ na środowisko za pomocą alternatywnych paliw, bardziej wydajnych samolotów i inteligentniejszych działań. Zobacz, jak to robimy i jak możesz w tym pomóc.

Więcej na temat zrównoważonego rozwoju

Loty bezpośrednie na całym świecie

Latamy bezpośrednio do ponad 150 miast docelowych na świecie. Usiądź wygodnie i zrelaksuj się, a my zabierzemy Cię tam, gdzie chcesz się udać.

Sprawdź wszystkie miasta docelowe

Dogodne rozkłady lotów

Wykorzystaj w pełni swoją podróż dzięki dogodnym terminom odlotów i przylotów – wyląduj w miejscu docelowym o przyzwoitej porze. Nasze loty dopasowują się do Twoich planów, nie na odwrót.

Najlepsza linia lotnicza dla pasażerów

W 2023 roku otrzymaliśmy nagrodę APEX World Class Award dla najlepszej linii lotniczej dla pasażerów! To nagroda najwyższej kategorii przyznawana podmiotom z branży lotniczej w ramach globalnych nagród stowarzyszenia APEX. To wyraz wyjątkowego uznania dla osiągnięć w zakresie bezpieczeństwa, dobrego samopoczucia pasażerów i zrównoważonego rozwoju.

Literówka? Bez dodatkowych kosztów

Po dokonaniu rezerwacji zauważyłeś(-aś) literówkę w imieniu lub nazwisku na bilecie? Nie martw się: jeśli to tylko literówka, pomożemy Ci. Nie obciążymy Cię kosztami za ludzką pomyłkę.

Dowiedz się, jak poprawić literówkę

Stały dostęp do bieżących informacji

Podczas całego procesu związanego z Twoją podróżą – od momentu dokonania rezerwacji biletu do chwili wejścia na pokład samolotu – będziemy Cię niezwłocznie informować, jeżeli lot zastanie opóźniony lub zakłócony, lub jeżeli nastąpi zmiana bramki.

Zarejestruj się, aby otrzymywać aktualizacje

Zakłócenie? Zajmiemy się tym

Czy Twój lot został zakłócony? Zawsze możesz liczyć na naszą pomoc. Poinformujemy Cię natychmiast drogą telefoniczną lub mailową o zmianie lub anulowaniu lotu. Następnie niezwłocznie zajmiemy się zmianą Twojej rezerwacji na najbliższy dostępny lot. Gdy tylko znajdziemy wolne miejsce, skontaktujemy się z Tobą ponownie w sprawie nowego harmonogramu lotu. Oczywiście jesteśmy po to, by Ci pomóc, jeśli chcesz dokonać zmiany lotu lub jeżeli masz jakiekolwiek pytania.

Jeżeli Twój nowy lot nie będzie wylatywał tego samego dnia, nie pozostawimy Cię bez wsparcia. Począwszy od filiżanki kawy a skończywszy na pobycie w hotelu, traktujemy Twój komfort bardzo poważnie.

Usługi 24/7 w mediach społecznościowych

Masz pytania, prośby, a może chcesz na bieżąco śledzić plany KLM? Jesteśmy do Twojej dyspozycji przez całą dobę, w 4 językach i na wybranym przez Ciebie kanale.

Zapoznaj się z naszymi standardami społeczności (w języku angielskim)

Opieka i wygoda na pokładzie samolotu

Naszym celem jest zapewnienie doskonałej obsługi. W razie jakichkolwiek uwag prosimy o poinformowanie personelu pokładowego. Dołoży on wszelkich starań, aby Twój lot był tak wygodny, jak to tylko możliwe.

Jeszcze więcej z Flying Blue

Uczestnicząc we Flying Blue, zbierasz Mile, które dają dodatkowe korzyści w podróży. Mile można też przeznaczyć na szczytne cele, takie jak darowizny na cele charytatywne lub zakup dodatkowego SAF (alternatywnego paliwa lotniczego). Wielu uczestników Flying Blue już teraz korzysta z tych opcji.

Dołącz do Flying Blue

Cenimy Twoją opinię

Twoje doświadczenia podczas podróży są dla nas bardzo ważne. Dlatego zlecamy niezależnym agencjom prowadzenie badań, dzięki którym możemy dowiedzieć się, co sądzisz o nas i naszych usługach. Na podstawie Twojej opinii oceniamy je i staramy się je ulepszać. Twoje dane osobowe nigdy nie zostaną wykorzystane komercyjnie ani korespondencyjnie, chyba że wcześniej jednoznacznie wyrazisz na to zgodę.

Po locie lub po skontaktowaniu się z naszym Centrum kontaktu z klientem KLM możesz otrzymać zaproszenie do jednej z poniższych ankiet:

  • Badania poziomu zadowolenia i zgodności usług (prowadzone przez Kantar i Qualtrics);
  • Ocena centrów obsługi klienta (prowadzona przez BVA i MediaTech).

Uczestniczymy również w badaniach realizowanych przez strony trzecie, takie jak IATA i Schiphol. Ponadto prowadzimy kilka badań ad hoc z agencjami takimi jak Beautiful Lives, CSpace, Miles Research, Insites Consulting, Added Value i innymi.