Opóźniony bagaż
Zgłaszanie opóźnionego bagażu
Nie możesz znaleźć swojego bagażu po przylocie? Zgłoś to online w ciągu 48 godzin od chwili przylotu. Opóźniony bagaż można również zgłosić przy stanowisku bagażowym przed opuszczeniem lotniska. Po dokonaniu zgłoszenia otrzymasz raport dotyczący opóźnienia bagażu (PIR) wraz z numerem referencyjnym sprawy. Dzięki temu numerowi możesz śledzić status swojej deklaracji. Gdy bagaż zostanie znaleziony, skontaktujemy się z Tobą w celu dostarczenia go. Zalecamy zachowanie przywieszki bagażowej do momentu odebrania wszystkich swoich rzeczy.
Zgłaszanie opóźnionego bagażu na lotnisku
Miej na uwadze, że obecnie zgłoszenie zagubienia bagażu online nie jest możliwe w przypadku przylotu do następujących miast: Aberdeen, Birmingham, Bristol, Cardiff, Edinburgh, Glasgow, Humberside, Inverness, Leeds Bradford, London City, London Heathrow, Manchester, Newcastle, Norwich, Southampton lub Teesside.
Jeżeli po przybyciu do któregokolwiek z tych miejsc zorientujesz się, że Twój bagaż zaginął, zgłoś to w odpowiednim punkcie obsługi bezpośrednio na lotnisku. Na szczęście w 90% przypadków udaje nam się odnaleźć bagaż w ciągu 3 dni!
Śledzenie opóźnionego lub zagubionego bagażu
Zgłosiłeś(-aś) już swój opóźniony bagaż? Po upływie 24 godzin od zgłoszenia możesz sprawdzić status w systemie śledzenia bagażu, używając swojego nazwiska i numeru referencyjnego sprawy.
Czy podczas podróży zatrzymujesz się w kilku miastach docelowych? Możesz zmienić adres tymczasowy w systemie śledzenia bagażu.
W rzadkich przypadkach, gdy nie uda nam się odnaleźć Twojego bagażu w ciągu 21 dni, skontaktuj się z Centrum kontaktu z klientem KLM. Omówimy z Tobą kolejne kroki, takie jak złożenie reklamacji.