Zagubiony bagaż

Zdajemy sobie sprawę z tego, że nie jest to przyjemna niespodzianka, gdy po przylocie dowiadujesz się, że na pasie bagażowym brakuje Twojego bagażu. Pozwól, że powiemy Ci, co możesz zrobić, aby rozwiązać ten problem.

Zgłoś zagubiony bagaż

Nie możesz znaleźć swojej torby po przylocie? Zawsze zgłaszaj brakujący bagaż najszybciej, jak to możliwe. Radzimy zachować przywieszkę bagażową do czasu otrzymania wszystkich swoich rzeczy.

Jeśli nadal jesteś na lotnisku, udaj się do stanowiska bagażowego w strefie bagażowej, aby zarejestrować brakującą torbę. Otrzymasz tak zwany Raport Niezgodności Własności (PIR) wraz z numerem referencyjnym sprawy. Dzięki temu numerowi możesz śledzić status swojej deklaracji. Gdy bagaż zostanie znaleziony, skontaktujemy się z Tobą, aby zorganizować jego dostarczenie.

Fortunately, in 90% of the cases, we’re able to locate your baggage within 3 days!

Zgłaszanie brakującego bagażu online

W przypadku niektórych miejsc docelowych brakujący bagaż można zgłosić online w ciągu 2 dni od daty przylotu.

Śledzenie brakującego bagażu

Zgłosiłeś już swój brakujący bagaż? Od 3 dni po złożeniu deklaracji możesz sprawdzić status w systemie śledzenia bagażu podając swoje nazwisko i numer referencyjny sprawy.

W rzadkich wypadkach, gdy nie znajdziemy Twojej torby w ciągu 21 dni, skontaktuj się z Centrum kontaktu z klientem KLM. Omówimy z Tobą kolejne kroki, takie jak: złożenie reklamacji.