Zwrot kosztów za opcje dodatkowe

Twoja rezerwacja obejmowała opcje dodatkowe, ale nie zostały one wykorzystane? Złóż wniosek o zwrot kosztów! Wyjaśnimy, w jakiej sytuacji przysługuje Ci zwrot kosztów i jak możesz odzyskać swoje pieniądze.

COVID-19

Nasze usługi mogły ulec zmianom w związku z zapobieganiem rozprzestrzenianiu się COVID-19.

Jak złożyć wniosek o zwrot kosztów

W naszym internetowym systemie obsługi zwrotów w łatwy sposób możesz złożyć wniosek o zwrot kosztów za opcje dodatkowe. System ten sprawdza, czy przysługuje Ci prawo do zwrotu pieniędzy. Możesz również do nas zadzwonić, ale miej na uwadze, że może się to wiązać z naliczeniem opłaty.

Twój wniosek zostanie rozpatrzony w ciągu 7 dni.

Rezerwacja nie była dokonywana za pośrednictwem KLM?

Niestety, w przypadku rezerwacji dokonanych za pośrednictwem biura podróży nie ma możliwości skorzystania z internetowego systemu obsługi zwrotów. W takiej sytuacji, w celu uzyskania zwrotu, zalecamy kontakt z biurem podróży. Dane kontaktowe znajdziesz na stronie internetowej biura. Jednak jeśli wolisz, możesz skontaktować się z nami, a my pomożemy w procesie ubiegania się o zwrot.

Prawo do uzyskania zwrotu

Sprawdź dokładnie, czy na pewno przysługuje Ci pełen zwrot kosztów – to pozwoli uniknąć ewentualnego rozczarowania.

Rezerwacja standardowego miejsca

Otrzymasz zwrot kosztów rezerwacji standardowego miejsca, jeśli:

  • Złożysz wniosek o zwrot kosztów w ciągu 24 godzin od zakupu tej opcji
  • Twój lot KLM został odwołany
  • Zmieniono typ samolotu, którym miałeś/miałaś lecieć
  • Twój lot obsługiwany przez KLM lub partnera SkyTeam został odwołany lub nastąpiły podczas niego zakłócenia, przez co nie zdążyłeś/zdążyłaś na przesiadkowy, międzykontynentalny lot KLM
  • Przydzielono Ci inne miejsce
  • Zarezerwowałeś/zarezerwowałaś miejsce na lot obsługiwany przez KLM, ale zmieniłeś/zmieniłaś go na lot obsługiwany przez inną linię lotniczą

Zapoznaj się ze szczegółowymi warunkami dotyczącymi rezerwacji miejsca

Wyjątkowo wygodne miejsca w klasie Economy

Otrzymasz zwrot kosztów rezerwacji miejsca Economy Comfort, miejsca z dodatkową przestrzenią na nogi, miejsca w rzędzie składającym się z 2 miejsc lub miejsca w przedniej części samolotu, jeśli:

  • Złożysz wniosek o zwrot kosztów w ciągu 24 godzin od zakupu tej opcji
  • Twój lot KLM został odwołany
  • Zmieniono typ samolotu, którym miałeś/miałaś lecieć
  • Twój lot obsługiwany przez KLM lub partnera SkyTeam został odwołany lub nastąpiły podczas niego zakłócenia, przez co nie zdążyłeś/zdążyłaś na przesiadkowy, międzykontynentalny lot KLM
  • Zmieniłeś/zmieniłaś swój lot KLM i kupiłeś/kupiłaś te same miejsca na nowy lot
  • Zmieniłeś/zmieniłaś swój lot KLM, ale pierwotnie wybrany rodzaj miejsca nie był już dostępny

Zapoznaj się ze szczegółowymi warunkami dotyczącymi rezerwacji „wyjątkowo wygodnych” miejsc

Dodatkowy bagaż

Możesz złożyć wniosek o zwrot kosztów w ciągu 24 godzin od zakupu opcji dodatkowego bagażu. O zwrot pieniędzy możesz się też ubiegać, jeśli zmieniono Twoją rezerwację na lot nieobsługiwany przez KLM.

Zapoznaj się ze szczegółowymi warunkami opcji „dodatkowy bagaż”

Dania à la carte

Czy Twój lot został odwołany lub zmieniono Twoją rezerwację i dania à la carte nie były dostępne? Możesz złożyć wniosek o zwrot kosztów.

Zapoznaj się ze szczegółowymi warunkami dotyczącymi dań à la carte

Dostęp do poczekalni KLM Crown Lounge 25

Możesz złożyć wniosek o zwrot kosztów zakupionego dostępu do poczekalni KLM Crown Lounge 25, jeśli:

  • Złożysz wniosek w ciągu 24 godzin od zakupienia tej opcji
  • Nie wszedłeś/weszłaś do poczekalni KLM Crown Lounge
  • Podwyższyłeś/podwyąszyłaś klasę podróży do Business Class, więc dostęp do poczekalni jest wliczony w cenę Twojego biletu

Zapoznaj się ze szczegółowymi warunkami dostępu do poczekalni

Wi-Fi podczas lotu

Uzyskanie zwrotu kosztów za voucher na Wi-Fi jest naprawdę proste. Zwrot zostanie dokonany automatycznie, jeżeli w czasie lotu voucher nie został wykorzystany. Jeśli udało Ci się kupić voucher, ale nie przesłano Ci kodu, otrzymasz automatyczny zwrot pieniędzy w ciągu tygodnia.

Zapoznaj się ze szczegółowymi warunkami usługi dostępu do Wi-Fi podczas lotu

CO2ZERO

Twój lot został odwołany i nie skorzystałeś/skorzystałaś z lotu zamiennego? Możesz złożyć wniosek o zwrot kosztów.

Zapoznaj się ze szczegółowymi warunkami usługi CO2ZERO

Opcja Flexibility

Masz wykupioną opcję Flexibility? Możesz wnioskować o zwrot kosztów bez przyczyny w ciągu 24 godzin od zakupu tej opcji lub jeżeli Twój lot linią KLM został odwołany.

Zapoznaj się ze szczegółowymi warunkami dotyczącymi opcji Flexibility