Wi-Fi podczas lotu

Widzisz logo Wi-Fi podczas rezerwacji podróży lub podczas lotu? Oznacza to, że możesz pozostać w kontakcie z przyjaciółmi i rodziną podczas całej podróży, będąc nawet kilka tysięcy kilometrów nad ziemią. Dowiedz się, jak wykupić dostęp do sieci Wi-Fi i korzystać z niej podczas lotu.

Pakiety Wi-Fi

Jeśli podczas lotu jest Wi-Fi, możesz wykupić pakiet Wi-Fi. Pakiet Wi-Fi można wykupić podczas odprawy lub po wejściu na pokład samolotu. Ceny mogą się różnić w zależności od wybranego pakietu i długości lotu.

Bezpłatne wiadomości podczas całego lotu

Podczas wszystkich lotów europejskich z Wi-Fi na pokładzie można wysyłać i odbierać wiadomości tekstowe w komunikatorach WhatsApp, Messenger, WeChat i podobnych. Śmiało korzystaj z Pakietu Message od startu do lądowania! Ale uwaga: ze względu na ograniczoną przepustowość nie będzie można wysyłać ani odbierać żadnych zdjęć, filmów ani plików audio.

Pakiet Wi-Fi

Z naszym Pakietem Wi-Fi możesz:

  • korzystać z Internetu;
  • wysyłać i odbierać e-maile;
  • korzystać z WhatsApp lub podobnych usług, również do wysyłania i odbierania zdjęć, filmów i wiadomości głosowych;
  • streamować filmy, seriale, muzykę i podcasty.

Na trasach w obrębie Europy oferujemy Pakiet Wi-Fi tylko na cały lot.

Bezpłatne wiadomości podczas całego lotu

Podczas wszystkich lotów międzykontynentalnych z Wi-Fi na pokładzie można wysyłać i odbierać wiadomości tekstowe w komunikatorach WhatsApp, Messenger, WeChat i podobnych. Śmiało korzystaj z Pakietu Message od startu do lądowania! Ale uwaga: ze względu na ograniczoną przepustowość nie będzie można wysyłać ani odbierać żadnych zdjęć, filmów ani plików audio.

Pakiet Wi-Fi

Z naszym Pakietem Wi-Fi możesz:

  • korzystać z Internetu;
  • wysyłać i odbierać e-maile;
  • korzystać z WhatsApp lub podobnych usług, również do wysyłania i odbierania zdjęć, filmów i wiadomości głosowych;
  • streamować filmy, seriale, muzykę i podcasty.

Oferujemy 2 opcje: pakiet na 1 godzinę oraz pakiet na cały lot.

Jak się połączyć?

Z Wi-Fi podczas lotu można korzystać zaraz po zajęciu miejsca lub, w niektórych krajach, wkrótce po starcie samolotu. Wystarczy przełączyć urządzenie w tryb samolotowy, połączyć się z naszą siecią Wi-Fi i postępować zgodnie z instrukcjami wyświetlanymi na ekranie.

Po połączeniu urządzenia z siecią otworzy się „portal pokładowy”. Możesz tam aktywować Pakiet Message lub wykupić Pakiet Wi-Fi, jeśli jeszcze go nie masz. W portalu można też sprawdzić aktualny status lotu i zarezerwować atrakcje w miejscu docelowym.

Dokładamy wszelkich starań, aby zakupiony pakiet Wi-Fi podczas lotu nie sprawiał żadnych problemów. Jeśli jednak coś pójdzie nie tak, możesz poprosić o zwrot kosztów zakupionego pakietu.

Wnioskuj o zwrot kosztów pakietu Wi-Fi

Wifi and World Business Class

Najczęściej zadawane pytania

Nie zawsze oferujemy Wi-Fi na pokładzie samolotu KLM. Chcesz wiedzieć, czy będziesz mieć Wi-Fi na pokładzie? Zwróć na to uwagę podczas rezerwacji. Jeśli podczas procesu rezerwacji zobaczysz symbol sieci Wi-Fi, na pokładzie będziesz mieć do niej dostęp.

Czy masz lot z Wi-Fi na pokładzie? Możesz połączyć się z pokładową siecią Wi-Fi. Wystarczy postępować zgodnie z instrukcjami na ekranie.

Wysyłanie wiadomości przez Wi-Fi jest zwykle bezpłatne z pakietem Message Pass. Czy chcesz również sprawdzić pocztę e-mail i media społecznościowe lub odtwarzać strumieniowo muzykę i filmy? W takim razie kup nasz płatny pakiet Wi-Fi.